2010. szeptember 26., vasárnap

Rém rendes hétfő

Mindenki utálja a hétfőt. 
Mert olyan semmilyen, és mert a pocolós hétvége után egyszerre csak ránk szakad a munka. Én is mindig borzongtam a hétfőtől, ráadásul Garfield rajongó voltam, ami nem segített a dolgon. De úgy három hete, a Muslinca Borbárnak köszönhetően nemhogy kinőttem a hétfő-utálatból, még várom is.
Esténként ugyanis gasztrotémájú filmeket vetítenek, általában 19.30-tól. Azért általában és kábé, mert ha egy visszajáró vendég, akiről tudják, hogy jönni fog, ám késik egy kicsit,azt megvárják az indítással. Mintha csak  otthon lennénk!


Én rendszerint a pulthoz ülök, kérek egy lazacos melegszendvicset vagy egy kence-tálat (alias piritós négy feltéttel: sajtos, pestós, tepertőkrémes, lazacos), egy pohár bort, ami illik az ételemhez, és falatozás, kortyolgatás közben élvezem a vetítést. Ha a film hatására éhesebb leszek, az sem baj, rendelek egy sajttálat, amin debreceni sajttermelők házi sajtjai vannak. Isteni finomak! Az árak nagyon barátságosak, ennyi kényeztetést még ebben a nehéz időszakban is megengedhetünk magunknak.
Mire vége a filmnek, megérkezik a férjem is, elmeséli mi történt vele a nap folyamán, és miután kibeszélgettük magunkat, hazabiciklizünk.
Így egy unalmas, nyűgös hétfőn 5 legyet ütünk egy csapásra: filmet nézünk-eszünk-iszunk-beszélgetünk-biciklizünk. Kell ennél több egy tökéletes hétfő estén?

MOST HÉTFŐN: CSOKOLÁDÉ című film vetítése
HELYSZÍN: Muslinca Borbár (Révész tér) - A  Csonka templom mögött
IDŐPONT: 2010. szeptember 27. 19:00

5 megjegyzés:

Könyvlelő Kritta írta...

Szia! Ez aztán a remek program, még nem is hallottam ilyen helyről. Nagyon szerencsés vagy, hogy van egy ilyen hely a közeletekben :)

Betűtészta írta...

Szia, Kriszta! Sokan hiszik, még a debreceniek is, hogy nincs semmi érdekes a városunkban. Pedig dehogynem, ez is egy klassz program például.
Ha erre jársz, nézz be feltétlenül a Muslincába, szerintem tetszeni fog a hely hangulata. Finom ételek, kitűnő borok vannak ott, jó áron. :-)

Ági írta...

Nagyon kellenek ezek a helyek az ember életébe. És a szertartások is - és ez egy remek hétfő esti szertartás. Legjobban a hazabiciklizést irigylem most a sorból. És remélem, nem olyan nagyon sokára mehetek ide veled borozni, mondjuk egy éven belül, még ha egy vigyorgó csomaggal is a karomban :)

Betűtészta írta...

Reméljük! Ani is megígérte, be fogom hajtani! :-) Kismamák is jöhetnek a Muslincába, mert nem szabad benn dohányozni!!!Ez jó!!! :-)

Unknown írta...

Szia!
Volt szerencsém nekem is részt venni a vetítésen. :) A Muslinca tulaja körbekínált minket egy istenien finom csokis pralinéval, és azt mondta, hogy a blogodon fent van a receptje, de sajnos nem találtam meg. :( Ha nem hétpecsétes titok a recept el tudnád nekem küldeni a timcsaa@gmail.com e-mail címre, vagy valami linket közzé tenni, ahol megtalálhatom a receptet? Nagyon fontos lenne, mert anyukámat szeretném meglepni vele a jövő héten szülinapja alkalmából.
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Üdv.:
Timi